Завдання на карантин (2)
Скачати "Завдання на карантин -2018" у форматі Word
Скачати "Завдання на карантин з математики 8 клас"
Скачати "Завдання на карантин 20.02-23.02" у форматі Word
Завдання на карантин 20.02-23.02
Завдання на карантин з математики 8 клас
Завдання на карантин (3)
Скачати "Завдання на карантин - 2019" у форматі Word
Скачати "Завдання на карантин інформаційні технології. 13.02-15.02.2019" у форматі Word
Скачати "Завдання на карантин ФИЗИКА - 2019" у форматі Worв
Завдання на карантин 13.02-15.02. 2019 р.
№ групи, клас |
Вчитель, який викладає предмет |
Завдання |
Українська мова |
||
201, 203 |
Кулик Г.Г. |
201 – підгот.до контр.роботи; 203 – впр.308 (письмово, розбір, схема) |
Зарубіжна література |
||
8 клас |
Кулик Г.Г. |
1. Підгот.до контрольної роботи за Шекспіром. 2.Мігель де Сервантес Сааведра. Прочитати «Дон Кіхот». 3.Короткий зміст |
9 клас |
1. Письмово! Образ столиці у повісті М.В. Гоголя «Шинель». 2. Образ «маленької людини» у повісті «Шинель» |
|
10 клас |
1. Позакласне читання М.В.Гоголь «Ніс» - прочитати, скласти план (письмово). 2. Оскар Вайльд – біографія у зошиті |
|
11 клас |
1. Е.Хемінгуей – письмово біографія. 2. Прочитати твір «Старий і море», скласти 16 запитань до змісту для взаємоперевірки. |
|
Біологія |
||
202, 203 |
Казмірчук Ю.В. |
§ 33, роб.зошит с.81 №3-4, с.82 №5 |
301, 303 |
§ 38, 39, відповіді на запитання |
|
401, 402 |
§30, 31 |
|
Фізика |
||
8 клас |
Бондарчук І.В. Голікова Л.Г. |
Підручник: §36, збірник задач - № 13.17 – 13.27. Група 102 – підготовка проектів https://bondarchukryna.blogspot.com/ |
Завдання на карантин інформаційні технології. 13.02-15.02.2019
8 класи (інформатика, трудове навчання)
- 1.Опрацювати п. 6.2 - 6.3. До 6.3 зробити опорний конспект.
- 2.Виконати практичну роботу №11 (ст. 195 підручника)
9 класи (інформатика)
Виконати практичну роботу і надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
CУБД MS Access |
Практична робота № 1 |
Тема: Створення багатотабличної бази даних. Задання зв’язків між таблицями. |
Хід роботи:
- 1.Створіть нову базу даних .
- 2.Задайте ім’я файлу бази даних, для цього в діалоговому вікні Новая база данных в полі Имя файла введіть ім’я Номер групи_Ваше_прізвище.accdb.
- 3.На закладці Главная зі списку Режим виберіть варіант Конструктор.
- 4.В діалоговому вікні Сохранение задайте ім’я таблиці – Товари і створіть її структуру з наступними полями
Назва поля |
Тип даних |
Код товару |
Числовой (Размер поля – Целое) |
Найменування |
Текстовый (Размер поля – 200) |
Ціна |
Денежный (Формат поля – Денежный) |
Кількість |
Числовой (Размер поля – Байт) |
- 5.Для таблиці Товар поле Код товару зробіть ключовим, для цього поставте курсор у
це поле і натисніть кнопку Ключевое поле на закладці Конструктор.
- 6.Збережіть структуру таблиці і перейдіть в режим введення та відображення даних
(у списку Режим виберіть варіант Режим таблицы).
- 7.Введіть дані в таблицю Товар (див. Додаток до практичної роботи).
- 8.Створіть структури ще чотирьох таблиць бази даних: Працівники, Офіси, Клієнти, Замовлення . При створенні нової таблиці на закладці Создание натисніть кнопку Таблица.
Структура таблиць матиме наступний вигляд (жирним шрифтом виділені ключові поля):
Офіси
Назва поля |
Тип даних |
Код офісу |
Числовой (Размер поля – Целое) |
Місто |
Текстовый (Размер поля – 100) |
Регіон |
Текстовый (Размер поля – 50) |
План |
Денежный (Формат поля – Денежный) |
Сума контрактів |
Денежный (Формат поля – Денежный) |
Працівники
Назва поля |
Тип даних |
Код службовця |
Числовой (Размер поля – Целое) |
Прізвище |
Текстовый (Размер поля – 100) |
Офіс |
Числовой (Размер поля – Целое) |
Посада |
Текстовый (Размер поля – 50) |
План |
Денежный (Формат поля – Денежный) |
Сума контрактів |
Денежный (Формат поля – Денежный) |
Для автоматизації вводу даних в поле Посада створіть для нього список-підстановку. Виберіть для цього поля тип даних Мастер подстановок і послідовно виконайте кроки майстра: Фиксированный набор значений, в поле Число стобцов задайте значення 1 і введіть в межах стовчика наступні посади: Менеджер, Топ-менеджер та Агент. Збережіть структуру таблиці.
Клієнти
Назва поля |
Тип даних |
Код клієнта |
Числовой (Размер поля – Целое) |
Фірма |
Текстовый (Размер поля – 255) |
Код працівника |
Числовой (Размер поля – Целое) |
Кредит |
Денежный (Формат поля – Денежный) |
Замовлення
Назва поля |
Тип даних |
Номер |
Счетчик |
Дата |
Дата/Время (Формат поля – Краткий формат даты) |
Код клієнта |
Числовой (Размер поля – Целое) |
Товар |
Денежный (Формат поля – Денежный) |
Кількість |
Числовой (Размер поля – Целое) |
Продавець |
Числовой (Размер поля – Целое) |
- 10.На закладці Работа с базами данных виберіть піктограму . На
закладці Конструктор натисніть і послідовно додайте в схему всі 5 таблиць, які фігурують в списку діалогового вікна Добавление таблицы.
- 11.Встановіть зв’язки один – до – багатьох між таблицями. Перетягніть мишкою поле
Код офісу з таблиці Офіси на поле Офіс таблиці Працівники. В діалоговому вікні Изменение связей застосуйте Обеспечение целостности данных, а потім включіть опції Каскадное обновление связанных полей та Каскадное удаление свзязанных записей.
- 12.По аналогії встановіть наступні зв’язки
Клієнти.Код клієнта |
Замовлення.Код клієнта |
Товари.Код товару |
Замовлення.Товар |
Працівники.Код службовця |
Замовлення.Продавець |
Для забезпечення цілісності даних назви полів можуть не співпадати, але ці поля повинні мати однаковий тип даних та розмір. Після встановлення наведених зв’язків схема даних матиме вигляд
- 13.Закрийте і збережіть схему даних.
- 14.Введіть дані в таблиці Офіси, Працівники, Клієнти та Замовлення (див. Додаток до практичної роботи).
- 15.Відкрийте одну з таблиць, наприклад Товари. В таблиці Товари можна відслідкувати всі наявні замовлення по кожній одиниці товару, натиснувши на «+» біля відповідного товару.
- 16.Застосуйте каскадне знищення зв’язаних записів. Виділіть в таблиці Товари певний запис товару, на який є замовлення. Викличте контекстне меню і виберіть пункт Удалить запись. Таке знищення призведе до вилучення тих записів з таблиці Замовлення, які пов’язані з відповідним товаром.
- 17.Застосуйте каскадне оновлення зв’язаних полів. В таблиці Товари змініть значення поля Код товару для певного запису. Всі записи в таблиці Замовлення, які стосуються товару, для якого був змінений код, теж будуть модифіковані.
9 класи (трудове навчання)
- 1.Створити проект до такої задачі:
Телефонні розмови з трьома населеними пунктами коштують , , коп./хв. Розмови тривали , , хв відповідно. Яку суму нарахує комп’ютер до оплати за кожну і всі розмови?
- 2.Створіть проект для розв’язування задачі: Перед початком повені рівень води у річці становив Н м. Під час повені кожну годину рівень води зростав на Р % від рівня попередньої години. Яким буде рівень води через N годин після початку повені? Через скільки годин після початку повені рівень води буде не менше, ніж K м?
- 1.Розмістіть на формі поля для введення початкових даних, написи з текстами, що будуть пояснювати їхні призначення, та три кнопки.
- 2.Установіть на першій кнопці напис Питання 1, на другій – Питання 2, на третій – Спочатку, у полів – порожній текст.
- 3.Складіть обробник події OnClick першої кнопки, виконання якого приведе до виведення у вікно повідомлення відповіді на перше запитання задачі.
- 4.Виконайте складену процедуру і переконайтеся, що результати її роботи правильні.
- 5.Складіть обробник події OnClick другої кнопки, виконання якого приведе до знаходження відповіді на друге запитання задачі та виведення його в окремий напис.
- 6.Виконайте складену процедуру та переконайтеся, що результати її роботи правильні.
- 7.Складіть обробник події OnClick третьої кнопки, виконання якого приведе до очищення тексту в полях і напису з відповіддю на друге запитання задачі.
10 класи (інформатика)
Опрацювати тему «Запити на вибірку даних. Створення запитів». Зробити опорний конспект
10 класи (трудове навчання)
Створити модель з простих графічних примітивів в програмі OpenScad.
11 класи (інформатика)
Опрацювати тему «Форми. Призначення та режими роботи з формами. Створення форм». Зробити опорний конспект
11 класи (трудове навчання)
Створити ролик-привітання до Дня Св. Валентина.
Завдання на карантин (Коваленко О.Л. фізика)
10 кл.(301гр): стор. 117-120, впр. 18(8,9,10,12,13) за новим підручником або стор.206-209, впр. 35(1-3,5,6).
11 кл.(402,403гр): п. 41 (конспект), впр. 31(1-4), задачі зі збірника задач: № 18,50; 18,52; 18,56; 18,63.
Завдання на карантин 13.02-15.02. 2019 р.
№ групи, клас |
Вчитель, який викладає предмет |
Завдання |
Українська мова |
||
201, 203 |
Кулик Г.Г. |
201 – підгот.до контр.роботи; 203 – впр.308 (письмово, розбір, схема) |
Зарубіжна література |
||
8 клас |
Кулик Г.Г. |
1. Підгот.до контрольної роботи за Шекспіром. 2. Мігель де Сервантес Сааведра. Прочитати «Дон Кіхот». 3. Короткий зміст |
9 клас |
1. Письмово! Образ столиці у повісті М.В. Гоголя «Шинель». 2. Образ «маленької людини» у повісті «Шинель» |
|
10 клас |
1. Позакласне читання М.В.Гоголь «Ніс» - прочитати, скласти план (письмово). 2. Оскар Вайльд – біографія у зошиті |
|
11 клас |
1. Е.Хемінгуей – письмово біографія. 2. Прочитати твір «Старий і море», скласти 16 запитань до змісту для взаємоперевірки. |
|
Біологія |
||
202, 203 |
Казмірчук Ю.В. |
§ 33, роб.зошит с.81 №3-4, с.82 №5 |
301, 303 |
§ 38, 39, відповіді на запитання |
|
401, 402 |
§30, 31 |
|
Фізика |
||
8 клас |
Бондарчук І.В. Голікова Л.Г. |
Підручник: §36, збірник задач - № 13.17 – 13.27. Група 102 – підготовка проектів https://bondarchukryna.blogspot.com/ |
Як святкували Масляну в АКЛ НАУ
Масляну святкували,
Люту зиму проводжали.
Були танці, були співи
Та й млинці усім на диво.
Ой, яке ж то гарне свято—
Вас дозвольте привітати!
День відкритих дверей в Навчально-науковому інституті Аеронавігації
Щорічно перед практично всіма випускниками постає питання: «Ким бути?», «Яку професію обрати?», «До якого закладу поступити?», «Які іспити обрати?» та інші питання, що хвилюють не тільки дітей, а і їх батьків. Як відомо, успішний вибір професії в значній мірі визначає результати праці, рівень добробуту, сприяє реалізації особистісного потенціалу, а держава отримує максимальну віддачу. Якщо вибір професії молодою людиною зроблено необґрунтовано, помилково, то це може вплинути на якість його навчання у вузі, і в значній мірі знизити його конкурентоспроможність на ринку праці.
Детальніше: День відкритих дверей в Навчально-науковому інституті Аеронавігації