АКЛ

Завдання на карантин (3)

Скачати "Завдання на карантин - 2019" у форматі  Word

Скачати  "Завдання на карантин інформаційні технології. 13.02-15.02.2019" у форматі Word

Скачати "Завдання на карантин ФИЗИКА - 2019" у форматі Worв

Завдання на карантин 13.02-15.02. 2019 р.

 

№ групи, клас

Вчитель, який викладає предмет

Завдання

Українська мова

201, 203

Кулик Г.Г.

201 – підгот.до контр.роботи;

203 – впр.308 (письмово, розбір, схема)

Зарубіжна література

8 клас

Кулик Г.Г.

 

1. Підгот.до контрольної роботи за Шекспіром.

2.Мігель де Сервантес Сааведра.

Прочитати «Дон Кіхот».

3.Короткий зміст

9 клас

1.       Письмово! Образ столиці у повісті М.В. Гоголя «Шинель».

2.       Образ «маленької людини» у повісті «Шинель»

10 клас

1.       Позакласне читання М.В.Гоголь «Ніс» - прочитати, скласти план (письмово).

2.       Оскар Вайльд – біографія у зошиті

11 клас

1.       Е.Хемінгуей – письмово біографія.

2.       Прочитати твір «Старий і море», скласти 16 запитань до змісту для взаємоперевірки.

Біологія

202, 203

Казмірчук Ю.В.

§ 33, роб.зошит с.81 №3-4, с.82 №5

301, 303

§ 38, 39, відповіді на запитання

401, 402

§30, 31

Фізика

8 клас

Бондарчук І.В.

Голікова Л.Г.

Підручник: §36, збірник задач - № 13.17 – 13.27.

Група 102 – підготовка проектів https://bondarchukryna.blogspot.com/

  

Завдання на карантин інформаційні технології. 13.02-15.02.2019

 8 класи (інформатика, трудове навчання)

  1. 1.Опрацювати п. 6.2 - 6.3. До 6.3 зробити опорний конспект.
  2. 2.Виконати практичну роботу №11 (ст. 195 підручника)

 

9 класи (інформатика)

Виконати практичну роботу і надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

CУБД MS Access

Практична робота № 1

Тема: Створення багатотабличної бази даних. Задання зв’язків між таблицями.

 

Хід роботи:

  1. 1.Створіть нову базу даних .
  2. 2.Задайте ім’я файлу бази даних, для цього в діалоговому вікні Новая база данных в полі Имя файла введіть ім’я Номер групи_Ваше_прізвище.accdb.
  3. 3.На закладці Главная зі списку Режим виберіть варіант Конструктор.
  4. 4.В діалоговому вікні Сохранение задайте ім’я таблиці – Товари і створіть її структуру з наступними полями

Назва поля

Тип даних 

Код товару

Числовой (Размер поля – Целое)

Найменування

Текстовый (Размер поля – 200) 

Ціна

Денежный (Формат поля – Денежный)

Кількість

Числовой (Размер поля – Байт)

  1. 5.Для таблиці Товар поле Код товару зробіть ключовим, для цього поставте курсор у

це поле і натисніть кнопку  Ключевое поле на закладці Конструктор.

  1. 6.Збережіть структуру таблиці і перейдіть в режим введення та відображення даних

(у списку Режим виберіть варіант  Режим таблицы).

  1. 7.Введіть дані в таблицю Товар (див. Додаток до практичної роботи).
  2. 8.Створіть структури ще чотирьох таблиць бази даних: Працівники, Офіси, Клієнти, Замовлення . При створенні нової таблиці на закладці Создание натисніть кнопку Таблица.

Структура таблиць матиме наступний вигляд (жирним шрифтом виділені ключові поля):

Офіси

Назва поля

Тип даних 

Код офісу

Числовой (Размер поля – Целое)

Місто

Текстовый (Размер поля – 100) 

Регіон

Текстовый (Размер поля – 50)

План

Денежный (Формат поля – Денежный)

Сума контрактів

Денежный (Формат поля – Денежный)

 

Працівники

Назва поля

Тип даних 

Код службовця

Числовой (Размер поля – Целое)

Прізвище

Текстовый (Размер поля – 100) 

Офіс

Числовой (Размер поля – Целое)

Посада

Текстовый (Размер поля – 50)

План

Денежный (Формат поля – Денежный)

Сума контрактів

Денежный (Формат поля – Денежный)

Для автоматизації вводу даних в поле Посада створіть для нього список-підстановку. Виберіть для цього поля тип даних Мастер подстановок і  послідовно виконайте кроки майстра: Фиксированный набор значений, в поле Число стобцов задайте значення 1 і введіть в межах стовчика наступні посади: Менеджер, Топ-менеджер та Агент. Збережіть структуру таблиці.

Клієнти

Назва поля

Тип даних 

Код клієнта

Числовой (Размер поля – Целое)

Фірма

Текстовый (Размер поля – 255) 

Код працівника

Числовой (Размер поля – Целое)

Кредит

Денежный (Формат поля – Денежный)

 

Замовлення

Назва поля

Тип даних 

Номер

Счетчик

Дата

Дата/Время (Формат поля – Краткий формат даты) 

Код клієнта

Числовой (Размер поля – Целое)

Товар

Денежный (Формат поля – Денежный)

Кількість

Числовой (Размер поля – Целое)

Продавець

Числовой (Размер поля – Целое)

  1. 10.На закладці Работа с базами данных виберіть піктограму . На

закладці Конструктор натисніть і послідовно додайте в схему всі 5 таблиць, які фігурують в списку діалогового вікна Добавление таблицы.

  1. 11.Встановіть зв’язки один – до – багатьох між таблицями. Перетягніть мишкою поле

Код офісу з таблиці Офіси на поле Офіс таблиці Працівники. В діалоговому вікні Изменение связей застосуйте Обеспечение целостности данных, а потім включіть опції Каскадное обновление связанных полей та Каскадное удаление свзязанных записей. 

 

  1. 12.По аналогії встановіть наступні зв’язки

Клієнти.Код клієнта

Замовлення.Код клієнта

Товари.Код товару

Замовлення.Товар

Працівники.Код службовця

Замовлення.Продавець

Для забезпечення цілісності даних назви полів можуть не співпадати, але ці поля повинні мати однаковий тип даних та розмір. Після встановлення наведених зв’язків схема даних матиме вигляд

 

  1. 13.Закрийте і збережіть схему даних.
  2. 14.Введіть дані в таблиці Офіси, Працівники, Клієнти та Замовлення (див. Додаток до практичної роботи).
  3. 15.Відкрийте одну з таблиць, наприклад Товари.  В таблиці Товари можна відслідкувати всі наявні замовлення по кожній одиниці товару, натиснувши на «+» біля відповідного товару.

 

  1. 16.Застосуйте каскадне знищення зв’язаних записів. Виділіть в таблиці Товари певний запис товару, на який є замовлення. Викличте контекстне меню і виберіть пункт Удалить запись. Таке знищення призведе до вилучення тих записів з таблиці Замовлення, які пов’язані з відповідним товаром.
  2. 17.Застосуйте каскадне оновлення зв’язаних полів. В таблиці Товари змініть значення поля Код товару для певного запису. Всі записи в таблиці Замовлення, які стосуються товару, для якого був змінений код, теж будуть модифіковані.

9 класи (трудове навчання)

  1. 1.Створити проект до такої задачі:

Телефонні розмови з трьома населеними пунктами коштують , ,  коп./хв. Розмови тривали , ,  хв відповідно. Яку суму нарахує комп’ютер до оплати за кожну і всі розмови?

 

  1. 2.Створіть проект для розв’язування задачі: Перед початком повені рівень води у річці становив Н м. Під час повені кожну годину рівень води зростав на Р % від рівня попередньої години. Яким буде рівень води через N годин після початку повені? Через скільки годин після початку повені рівень води буде не менше, ніж K м?
  2. 1.Розмістіть на формі поля для введення початкових даних, написи з текстами, що будуть пояснювати їхні призначення, та три кнопки.
  3. 2.Установіть на першій кнопці напис Питання 1, на другій – Питання 2, на третій – Спочатку, у полів – порожній текст.
  4. 3.Складіть обробник події OnClick першої кнопки, виконання якого приведе до виведення у вікно повідомлення відповіді на перше запитання задачі.
  5. 4.Виконайте складену процедуру і переконайтеся, що результати її роботи правильні.
  6. 5.Складіть обробник події OnClick другої кнопки, виконання якого приведе до знаходження відповіді на друге запитання задачі та виведення його в окремий напис.
  7. 6.Виконайте складену процедуру та переконайтеся, що результати її роботи правильні.
  8. 7.Складіть обробник події OnClick третьої кнопки, виконання якого приведе до очищення тексту в полях і напису з відповіддю на друге запитання задачі.

 

 

10 класи (інформатика)

Опрацювати тему «Запити на вибірку даних. Створення запитів». Зробити опорний конспект

 

10 класи (трудове навчання)

Створити модель з простих графічних примітивів в програмі OpenScad.

 

11 класи (інформатика)

Опрацювати тему «Форми. Призначення та режими роботи з формами. Створення форм». Зробити опорний конспект

 

11 класи (трудове навчання)

Створити ролик-привітання до Дня Св. Валентина.

 

 

Завдання на карантин (Коваленко О.Л. фізика)

10 кл.(301гр): стор. 117-120, впр. 18(8,9,10,12,13) за новим підручником або стор.206-209, впр. 35(1-3,5,6).

11 кл.(402,403гр): п. 41 (конспект), впр. 31(1-4), задачі зі збірника задач: № 18,50; 18,52; 18,56; 18,63. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Завдання на карантин 13.02-15.02. 2019 р.

 

№ групи, клас

Вчитель, який викладає предмет

Завдання

Українська мова

201, 203

Кулик Г.Г.

201 – підгот.до контр.роботи;

203 – впр.308 (письмово, розбір, схема)

Зарубіжна література

8 клас

Кулик Г.Г.

1.       Підгот.до контрольної роботи за Шекспіром.

2.       Мігель де Сервантес Сааведра. Прочитати «Дон Кіхот».

3.       Короткий зміст

9 клас

1.       Письмово! Образ столиці у повісті М.В. Гоголя «Шинель».

2.       Образ «маленької людини» у повісті «Шинель»

10 клас

1.       Позакласне читання М.В.Гоголь «Ніс» - прочитати, скласти план (письмово).

2.       Оскар Вайльд – біографія у зошиті

11 клас

1.       Е.Хемінгуей – письмово біографія.

2.       Прочитати твір «Старий і море», скласти 16 запитань до змісту для взаємоперевірки.

Біологія

202, 203

Казмірчук Ю.В.

§ 33, роб.зошит с.81 №3-4, с.82 №5

301, 303

§ 38, 39, відповіді на запитання

401, 402

§30, 31

Фізика

8 клас

Бондарчук І.В.

Голікова Л.Г.

Підручник: §36, збірник задач - № 13.17 – 13.27.

Група 102 – підготовка проектів https://bondarchukryna.blogspot.com/

 

 

Як святкували Масляну в АКЛ НАУ

1

Масляну святкували,
Люту зиму проводжали.
Були танці, були співи
Та й млинці усім на диво.
Ой, яке ж то гарне свято—
Вас дозвольте привітати!

Детальніше: Як святкували Масляну в АКЛ НАУ

День відкритих дверей в Навчально-науковому інституті Аеронавігації

1

Щорічно перед практично всіма випускниками постає питання: «Ким бути?», «Яку професію обрати?», «До якого закладу поступити?», «Які іспити обрати?» та інші питання, що хвилюють не тільки дітей, а і їх батьків. Як відомо, успішний вибір професії в значній мірі визначає результати праці, рівень добробуту, сприяє реалізації особистісного потенціалу, а держава отримує максимальну віддачу. Якщо вибір професії молодою людиною зроблено необґрунтовано, помилково, то це може вплинути на якість його навчання у вузі, і в значній мірі знизити його конкурентоспроможність на ринку праці.

Детальніше: День відкритих дверей в Навчально-науковому інституті Аеронавігації

Корисні посилання

logo22

aklnaufb

sol

ban sol2 

La strada 1 3La strada 2 2

Alternative flash content

Requirements

Контакти

Адреса: 03058, м. Київ, пр-т. Любомира Гузара, 1, корпус 7-б
Телефони: (044) 497-41-45, 406-72-23
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
www.akl-nau.com.ua

Як доїхати до Авіакосмічного ліцею НАУ (АКЛ):
·трол. №27 до зупинки "Вул. М. Донця"
·трамвай № 1, 3 до ст. "Національний авіаційний університет"
·маршрутним таксі № 427 (від станції м. “Палац Спорту” через станції м.”Політехнічний інститут”,   “Шулявська” до зупинки "Вул. М.Донця”);
·маршрутним таксі 201 (від станції М "Шулявська". до зупинки "вул. М.Донця")

Мапа проїзду

Ви тут: Головна "Я люблю тебе, Авіакосмічний ліцей!!!" Випускники-2020! До вас звертаються випускники АКЛ НАУ-2007 року.